WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

сряда, 12 октомври 2011 г.

„Хелоуин”

           Асоциацията, която предизвиква за мен този празник е бонбони и деца, които с нетърпение очакват да ги получат. Затова направих кутийка за бонбони. Всъщност това е една от любимите ми форми за кутийка. Панделката завързах под формата на дръжка за да е по удобна за носене. Прилепите нарисувах, изрязах и накрая им направих малко релеф.
Хобисимо -Хелуин



4 коментара:

  1. Страхотна кутийка, а защо не и малка чантичка за лакомства за малките малчугани! Невероятно си се справила! Благодаря ти много, Вили, че вземаш участие в нашето предизвикателство при Хобисимо! Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасна кутийка за празника, децата ще са много доволни.И аз ще се наредя за бонбони :))

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна кутийка за лакомства и украсата й е много, много сполучлива! Справила си се чудесно!

    ОтговорИзтриване
  4. Мммм... прекрасна кутийка. И аз бих се зарадвала на такава!

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ